Tuff dag!

Jaa det har ju vart en tuff dag med ett fullspäckat schema enligt mig ;P
Dagen började med att jag vaknade åt en god frukost som då innehåll müsli med lättfil och en skiva mörkt bröd med kalkon =)

senare så kände jag för att leka lite med bloggerskan Movemi och J, det var trevligt och jag tog med mig lite mat för annars så skulle det bara vara onyttigt där ;P

Iaf, klockan började närma sig 5 och det var dags för gym..Mage och rygg blev det och det kändes bra idag ;D

Jag träffade även på David min gamle gode vän som man inte ser så ofta längre, det var ju lite trevligt.

Efter gymmet så var det bara att ta den där protein drinken och hoppa på bussen mot Hallonbergen...det var dags för A-lags träning som innehöll 5 kms löpning, därefter korta intervaller och avslutning FOOOTBOOLL :D:D:D

Det var najs, nu är jag hemma och känner för att sätta på nån rulle och sedan sova!

BYE BYE


//M


Kommentarer
Postat av: dre

5km löpning efter gym. nice

2008-07-16 @ 17:21:09
Postat av: jdssd

tog du med dig mat för att du inte skulle äta onyttigt? KROPPEN BEHÖVER LITE SKIT IBLAND SEBBE!

2008-07-17 @ 13:38:42
Postat av: M

men alkoholen ersätter det dåliga!!

2008-07-17 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0