Vad händer med mig?

Shiit asså, jag börjar bli riktigt sjuk men varför vet jag inte, känner mig  bara riktigt sliten på ett sätt och det blir bara värre och värre.
Igår så kände jag mest förkyld och täppt i näsan men idag har jag fan ont i typ alla översta tänderna och jag klarar inte av längre...nånting riktigt fel är det och jag ska ta reda på det kl. 11.00 om ca 1 timme i Fruängens vårdcentral.
Åker från jobbet och tar med mig lunchen så att jag kan ta detta ärende på lunchtimmen =)

Angående filmen igår, Sex and the city, så kommer jag berätta senare efter jag har kommit tillbaks från vårdcentralen :D

kan iaf säga att den var BÄST! ;D

Wish me luck!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0