Vem ska jag föreställa?!

Sitter här och är riktigt sjuk, ska snart lägga mig för att jag inte klarar av att sitta uppe med min huvudvärk!!
Det har svullnat som fan under min överläpp så att jag ser ut som någon somalie men ändå inte =/
Dom har ju underläppen som är lite jumbo men jag ser fan ut som ett monster lr nåt ;P

Det vart svårt när jag skulle åka tuben till Bergshamra för att möta upp pappa, det var bara att sätta på sig luvan och dölja sitt ansikte som om jag var kändis och blev jagad av paparazzi eller typ Quasimodo som vilje dölja sitt fula utseende...

Hoppas att penicillin verkar snabbt och att jag inte behöver se ut såhär, om det blir värre till imorn så kan jag fan inte jobba.

Nej nu säger jag godnatt en stund, får se hur länge jag vilar...

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0