ÄNTLIGEN!

Nuuuu är allt klart! ;D
Tågbiljetterna+eventbiljetterna till Metaltown! woohooo
Jag drar på fredag morgon kl. 7.07, jääävligt jobbigt men jag brukar ju gå upp den tiden när jag ska jobba så jag har blivit vaaan (a)

Det känns så fridfullt på min arbetsplats, är lite ensam här i mitt kontor och jag känner faktist för att spela lite kort..det var ju ett tag sen man gjorde =)
Jag och min lille syrra brukade spela ganska mycket, Amanda heter hon :D
Vi brukade fan spela vänd tian som mest, det var as kul ;D

Nu när jag tänker på kort så tänker jag också på alla sena kvällar med familjen hos pappa dåra, då vi spelade i vårt gamla landställe som ligger i Ingarö som vi nu inte har kvar.
FAAN va kul vi hade, jag var ju rätt liten men det var en kamp varje gång vi spelade och man ville sååå gäärna vinna, man blev inte så värst ledsen om man förlora...det var ju kul ändå =)
Vi spelade i vårt tält och det var väldigt mörkt ute så vi hade nån lampa som lyste upp våran tillvaro och började spela.
Det var tider det =)




Spelet hette Tichleha på arabiska dåra och det kan man översätta till svenska som att man tar ifrån varandra...om nån ville veta? ;P

BACK TO WORK!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0