Dom är hittade!

Jaaaaaaaa, mitt ID-kort, bankomatkort och gymkort är hittade :D:D
Efter attt dom försvann helt spårlöst då Bikke fyllde år (14 Juni) så har dom varit försvunna men nu har jag fått ett brev från SL angående hittegods :D
ska hämta dom imorn efter jobbet!
Lite synd att jag har redan spärrat bakomatkortet men det gör inte så mycket, har ändå beställt en ny som borde komma hem på post närsomhelst.

Jag har kommit från ett hård pass på gymmet då André befann sig även där och vi hade lite små diskussioner samt gymmade hårt!
Det var trevligt.

Idag var tränade jag rygg,mage och sedan 30 min trappmaskin.
Åkte direkt hem och käkade en massa kyckling, massa proteiner :D

Aja, nu är det dags för mig att gå ut på en kvällspromenad.
60 min raskgång, wiiiiiiiiiiiiie :D

//M

Kommentarer
Postat av: arshavin

hur tränade du rygg men inte någon del av dina armar?

2008-06-23 @ 23:35:18
Postat av: M

Måndag: Mage+rygg

Tisdag: Bröst+axlar

Onsdag: Biceps+triceps

Torsdag: Vilodag

Fredag: Mage+underarmar

2008-06-23 @ 23:54:58
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: arshavin

Min fråga är hur du lyckas arbeta muskler i ryggen så som latissimus doris och teres major utan att arbeta muskler i armarna (t.ex. Triceps Brachii, Biceps Brachii, Brachialis)



Väldigt svårt i mina ögon.

2008-06-24 @ 00:33:33
Postat av: M

såklart att man arbetar med armarna, då kan man fan lika gärna säga att man träna nästan hela kroppen på vissa övningar, ingen idé.

Jag kör olika ryggövningar och med det medföljer såklart en insats av armarna.

Betydelsen är inte så stor för mig att berätta dom exakta musklerna jag tränar vid vissa övningar, mestadels de muskler man jobbar mest med i en övning känns viktigast.



Känner inte heller någon sorts angsträngning i armarna efter ett ryggpass, där är ännu en förklaring varför jag inte tänker så mkt på att berätta vilka arm muskler jag tränar.



eller hur?

2008-06-24 @ 08:29:39
Postat av: herr spade

arshavin = saffa?

2008-06-24 @ 10:13:50
Postat av: M

jag har förstått det, han är förutsägbar ;D

2008-06-24 @ 10:50:49
Postat av: j

Tisdag: Bröst+axlar

Onsdag: Biceps+triceps



varför inte bröst+triceps och axlar+biceps?

2008-06-24 @ 12:47:36
Postat av: M

Gjorde det i början men sen så bara slapp det ifrån och jag började med det andra.

Aldrig känt att det skulle vara lättare om jag bytte, inte haft några svårigheter men med tanke på att jag kör ganska mkt triceps inom bänken så är det nog bäst att jag kör på vad du förslog.



Får väl börja med det idag! ;D

2008-06-24 @ 13:03:13
Postat av: j

sug min balle

2008-06-24 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0