Jag måste lära mig!



Heej :D
förlåt för att det dröjde sålänge med mitt inlägg men jag kom aldrig hem riktigt ordentligt igår efter jobbet.
Kan berätta lite kortfattat...
Jag jobbade och slutade vid 4, skulle iväg till gymmet och köra i typ 2 timmar och efter det så skulle jag kolla i sumpan på o'learys om dom hade några lediga bord till kvällen.
Då jag och några kompisar tänkte kolla på matchen, men det fanns inte så jag skulle åka hem, lämna grejerna, åka tillbaks men en snygg frilla och nya fräscha kläder till stadshagen där jag skulle möta några och sedan vidare till ball breaker där Tobbe jobbar som bartender =)
Vi skulle kolla på matchen där faktist :D

Matchen var ju ganska bra faktist, lite fart på turkarna fastän dom inte hade alla sina bra spelare samt några bra avbytare och tyskarna började segt men kom tillbaks i andra då dom vann till slut med några minuter kvar av matchen =)
Riktigt fint mål av Lahm.

Iallafall, vi skulle vidare till onsdagsklubben som ligger i Hirchenkeller och supa lite, det var ju 19 kr öl/cider tills midnatt, fast dom hade typ en lr två bartenders som gjorde allt mycket segare och tiden rann ut, men vi lyckades dricka ungefär 6-7 st cider ihop (ölen var slut vid tillfället).

Vi dansa och hade skoj, det var schlager musik som mest och det gillar vi :D:D
Vi var där till stängning alltså kl. 3 och jag som aldrig lär mig är att när jag har druckit så känns det som att det inte finns några gränser, jag lyder inte regler, jag bryr mig inte om att det är jobb dagen därpå och jag skulle upp kl. 6, jag lär mig aldrig!

Nu ska det vara stopp på det här, grupptryck inom drickandet ska inte upprepas och jag ska vara mer självständig och starkare har jag bestämt!

Men jag kommer med mer visa ord senare på dagen, ska faktist fixa mitt bankkort och köpa lite flourskölj från apoteket!

Vi hörs!

//M

Kommentarer
Postat av: movemi

kortfattat...

väldigt kort;D

2008-06-26 @ 16:48:10
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: M

haha för mig kanske! (a)

2008-06-26 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0