Tur jag har!

Hej hej igen!
Tillbaks från tandläkaren och även tillbaks till min arbetsplats.
Jag fick reda på att jag hade ett liiitet litet hål som inte var så märkvärdig och inte behövdes borras. TUR JAG HAR! ;D
Däremot så måste jag köpa flourskölj och ta varje morgon och kväll för att stoppa ilningarna.
Det borde jag nog fixa, eller hur?

Medan jag var borta så började jag tänka på att det var faktist jätte länge sen jag var på bio, jag som brukar alltid gå på typ varenda bra  film som kommer ut liksom =/

Jag känner för att just se 2 stora filmer och det bestämmer jag att se nästa vecka.

Sex and the city är ett måste!!




Step up 2 the streets är även ett måste! :D



Någon som vill följa med? =)


//M

Kommentarer
Postat av: dre

ganska kul att den andra filmen sågades rätt rejält på min arbetsplats idag "vilken jävla skitfilm. vem fan vill gå och se den?" och sen kommer du här och vill se den. :EGD

2008-06-24 @ 18:22:34
Postat av: arshavin

ploten är dålig men dansen är bra.

2008-06-24 @ 18:47:31
Postat av: jossis

sebbe! det är hög tid för bio och det är hög tid att vi ses! sex and the city till helgen? :)

2008-06-24 @ 20:57:34
URL: http://kalasjossis.blogg.se/
Postat av: M

2008-06-24 @ 21:10:55
Postat av: M

jamen då blir vi ett stor gäng hoppas jag på :D

Mimmi och Johanna är på dom oxå! =)

2008-06-24 @ 21:11:51
Postat av: elof

till helgen? trodde du skulle till göteborg med mig då ...

2008-06-24 @ 21:19:14
Postat av: M

haha juste, glömde fan bort det ;P

jag skrev ju oxå att det blir nästa vecka..äh jag var stressad!

förlåt elof, det ska inte hända igen :D

2008-06-24 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0