VILSE?!

Tjaaaaaaaa!
Nu är jag tillbaks från kvällspromenaden..puh!
Kände att jag var rätt vilsen då och då men med hjälp av mitt skarpa sinne för att hitta hem, som en katt har i egenskap så lyckades jag till slut. WIiiiiiiie :D:D

Det var ju lite tufft och jag har ju inte lärt mig precis dessa områden här i orten Hägersten, vet ju inte vart vägerna leder till eller hur man kommer till något ställe eller nånting.
Jag fick helt enkelt använda min fantasi lite ;D
Jag härjade mest runt i Mälardalens fina trakter, viiiilka fiiina villor shiiiit asså =O
Däär vill jag bo someday!



Nejmen jag lyckades tillomed ta kort på ett hus som jag var rätt förtjust i samt en fyr som jag lyckades hitta, haha lucky me!
HAHA tänk om jag skulle bara klättra upp på den där fyren och signalera för hjälp, skulle lätt ha gjort det om jag var dålig och skulle gå i cirklar ;D

Det skulle nog vara en upplevelse.


Med tanke på dom fina villorna som var önskevärda, vart skulle ni helst vilja bo nånstans om ni fick välja? =)


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0