A dream, a sign, what does it mean?!

juuuste glömde fan bort att berätta om min dröm igår natt då det hände något stort =O
Kan börja med att säga att alla drömmar eller mardrömmar jag har haft har jag haft problem med att ta kontroll över mig själv, det är nog ganska normalt med alla att när man är i en dröm så kan man inte angstränga sig så mycket och man känner sig så svag att alla kan bara sätta sig över en och det finns ingen möjlighet att göra motstånd...man blir irriterad och vill bara ge allt för att göra det motståndet men inget händer och senare blir man frustrerad och sedan vaknar man upp. Så har det faktiskt vart hos mig och det stoppades igår!

Drömmen

3 killar gick mot mig och började tjafsa, det slutade med att odm skulle slå ner mig och jag kunde fan inte göra något utan slagen var inte alls hårda och jag kände mig helt jävla värdelös...plötsligt så fick jag styrkan från ingenstans och slog ner ledaren med ett enkelt knäslag som gjorde så att dom andra sprang iväg och jag övervann känslan jag aldrig har uppnått, något som fick mig att inse att detta är något tecken på mitt nuvarande liv.
Det kan ju fan betyda vadsomhelst och det är min uppgift att ta reda på!

//M

Kommentarer
Postat av: dre

Det betyder att du är starkare än någonsin! Sikta på statsminister 2010!!!!!!

2008-11-25 @ 15:42:54
Postat av: saffa

fan va din blogg har tappat allt. detta va inte ens kul.

2008-11-25 @ 16:45:53
Postat av: Sandra

saknar dig sebbe, länge sen nu...

2008-11-25 @ 20:12:52
URL: http://snuusan.blogg.se/
Postat av: hanna panna

saknar dig bitch

2008-11-25 @ 21:37:27
URL: http://hannalyseell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0