Ny mobil nästa vecka!!

Min mobil är boooortaaa =/
Jävla skitungar som typ har inga liv och tar bara den från min egen ficka, ät bajs!
Asså det här händer bara om och om igen att jag somnar på tåget påväg hem och hamnar nån annanstans ;P
Jag skulle ta tåget från Hallonbergen till Husby, 2 stationer dåra...det slutade att jag hamnade i kungsträdgården och jag vettefan hur det gick till, jag sov fan hela resan.
Sen så skulle jag åka tillbaks men somna om igen och hamna i akalla och det var just där jag somna igen då min mobil försvann!!

Jobbigaste biten nu är att samla på alla nummer igen =/

Nu kommer jag få låna en från Sofie sålänge...TACK! ;D
Sen så har jag även tänkt att köpa en ny mobil och jag vet faktiskt nu vilken det blir!!

SonyEricsson C902

Den har en 5 megapixelkamera så det är gaaalet naaajs!!

Tänker köpa den nästa vecka och delbetala i 3 månader =)

//M



Kommentarer
Postat av: dre

Sök upp Jesper Ojala. Han är en tattare från Akalla. Det var säkert han som gjorde det.

2008-11-16 @ 20:35:53
Postat av: S

haha varsågod :) hoppas du blir nöjd med den nya luren nu då! och se till att hålla hårt i den nu!

2008-11-18 @ 00:44:37
Postat av: moralkärringen

du vet att dom har kameror på tunnelbanan? om du vet ungefär vilken tid som din mobil blev snodd så kan dom kolla upp det..

2008-11-21 @ 00:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0