BÄSTA KVÄLLEN!!!



Bästa kvällen på länge kan jag ju säga!! ;D

Kvällen började med att vi åt på en restaurang nånstans i odenplan samtidigt vi förade oxå ;D
Det var jag, Richard från jobbet och hans grabbar.
Beställde en fet jävla hamburgartallrik och en Lucky Star öl som var faktiskt jävligt söt, precis som Richard hade beskrivit den =)

Det blev en trevlig middag och jag lärde känna alla med lite frågor och lite småprat, tyvärr så följde inte alla dom med sen utan vi var bara 6 st. som begav oss mot Fellows, en trevlig promenad helt enkelt =)
Vi kom in och bokade ett bord på direkten, stället var grymt jävla najs och OJ vad många LED-lampor som gör allt så jävla mycket bättre!

Musiken var jävligt bra och det fanns faktiskt 2 st. dansgolv, ett med house och en annan med massa hits och mycket RnB ;D
Det var mycket dansande, mycket öl och en shot med tequila som gjorde susen ;P
Jag träffade även på en gammal polare, vi var fan bästa polare i jakan..han jag och Eli så det var riktigt jävla kul att se honom igen och prata om gamla goda minnen samt vad som har hänt på sistone ;D

Kvällen var på topp heeeeeeela tiden och allt var bara så jävla bäst där!
Det roligaste var att det var någon eller några tjejer som tog mig på rumpan hela tiden och inte bara en gång och inte löst heller utan att  dom klämde hårt ;P
Min rumpa gjorde succé!!

Hoppas att det blir fler av såna här kvällar, detta gör så att jag kommer vara glad i ett par dagar! ;D
Väldigt ledsamt dock att Richard åker till Kanade imorn på morgonen och är borta i 6 månader =/
HA DET BÄST GUBBEN!

//M

Kommentarer
Postat av: Angela

Tänk att vi tjejer och killar fungerar helt olika sätt. Jag blir skitsur när killar tar mig på rumpan medans du blir helt glad :D Haha



Fellows e nice!

2008-11-16 @ 13:04:03
URL: http://aangelaa.blogg.se/
Postat av: A

på helt olika sätt*

2008-11-16 @ 13:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0