Fredag hela veckan!

Helgen har vart helt okej faktiskt, fredagen var nog den bästa pga kareoke var med i bilden! ;D
Sara ringde mig och tvingade mig att dra till Edelweisser eller vad den heter som ligger i Solna..typ en pub som har 2 våningar, övervåningen är mer för dom som vill sitta och ta det lugnt och där nedanför är det galet party!!

Var ensam kille med typ 6 tjejer så dom andra runt om hade nog lite tankar när dom såg mig ;P
Antingen pimp eller bög?!
haha hoppas på det bästa!

Det var fan kul till en början, vi drack, dansa och sjöng av glädje och det var ju fan kareoke där så då blev man lite sugen!
Till slut så gick jag och Natta upp och det var våran tur att äga scenen, vi skulle sjunga Aerosmith - I don't wanna miss a thing..sååå jävla bra!

Låten innehåller en hel del höga toner så det var ju bara att ta i som fan! ;D
Tyvärr så straffade det mig efteråt då jag blev jävligt hes och är det fortfarande =/ men det var kul iaf och jag blev ju inte till slut ensam kille för Bikke, Niclas och André besökte oss senare och allt blev mycket roligare!
Tror nog att jag dansade lite med alla, speciellt dom som var 50+ men blev oftast dissad så det vart ingen bra idé ;D

Kvällen fortsatte väldigt bra, träffade en intesånykter-Emma så allt blev sååå mycket roligare =)

Det var även dags att testa kameran på mobilen, nu när man kan fixa bra festbilder!!
Kan visa några från fredags ;)

 

 
















//M

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA fyfaan vilka bilder!:P

2008-11-30 @ 21:11:00
Postat av: Anna

Härlig kväll, och btw så måste sången ha varit det bästa! ;) haha! / Natha

2008-12-04 @ 18:39:12
URL: http://annaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0