JAG FICK JOBBET!! ;D;D

Glömde fan säga att jag hade ju jobbintervju idag och det gick skiiitbra :D
Jobbet innebär som det förra, telefonförsäljning fast en aning annorlunda och bättre!
Överträffande blev hon som intervjuade mig och kände att jag kommer få jobbet garanterat, kände redan från början att jag är så jävla säker på mig själv och min erfarenhet att jag kan klara typ allt! ;D

Vi snackade fan i 30 min om himmer och jord, hon var ju imponerad på min livshistoria, framtidsplaner, inställning, fritid och allt =)

Hon var riktigt trevlig och det kändes så enkelt att prata med henne, fyfan vad jag älskar att prata :D
Speciellt med nya människor och det är alltid kul att skapa nya bra kontakter ;)

Utbildningen börjar redan nästa vecka då schemat lyder såhär:
Måndag 17.00-21.00
Tisdag 17.00-21.00

Prov
Onsdag 17.00-21.00

Om man klarar provet så börjar man jobba på en gång ;D
Mer info kommer senare...

//M

Kommentarer
Postat av: elof

vad ere för jobb?

2008-10-08 @ 17:10:49
Postat av: M

Telefonförlsäljning

2008-10-08 @ 17:13:49
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0