Ensam mamma söker = SÄMST!!



Nu är det såhär att jag kollar på Ensam mamma söker för tillfället..eftersom vi har bara en tv så blir det så att man är med och kollar på allas favoritprogram ;P
Detta är något mamma kollar på och kanske för att hon är en ensam mamma...men när jag kollar på det här så blir jag bara galen, faktist!
Asså hur dom pressar sina barn med massa idiotiska frågor och vilka meningar dom använder, visst det är ju tv vi snackar om men måste vi härma amerikanska program på alla slags koncept..alltså överdriva situationen bara för att det är tv, irriterande och SÄMST!!

Kommentarer och frågor som har dykt upp på programmet:

-Nu ska ni få träffa eran nya pappa!

-Tycker du att han passar bra som en pappa för dig?

-Barn, vem tycker ni ska bli eran nya pappa?

VAD I HELVETTE?!
Vem frågar någor sånt här, har dom inte hört talas om att barnen kan skadas senare i framtiden pga sån här press, psyket förvärras och det är fan inte nyttigt.
Tycker fan synd om dom!

Hela programmet utgör mer idiotik än själva syftet som ger många fördelar till många tittare, det tycker jag verkligen!

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

förnedrings-tv kallas det babe :P

2008-10-19 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0