Det genetiska arvet bestämmer!



Denna statistik hittade jag på framsidan av tidningen av Metro.
Vad kan vi tyda på med det här resultatet då?!
Hela 50% kommer från arvet som bestämmer hur lycklig du är..shiiit vad konstigt det låter.
Visst, undersökningen är gjord i USA och baserad på den amerikanske befolkningen men att inte ens egna beteende inte kan ha majoriteten i den här cirkeln är lite dåligt tycker jag.
Anser att det skulle vara bättre eller iaf mer acceptabelt att ens egna handlingar samt agerande borde bestämma hur ens glädje styrs och förblir.

Liksom, det genetiska arvet får man ju med på köpet och är som en slags bonus, tycker att det tyder lite på hur slö man är och väljer det man får gratis istället för att sina egna personliga omständigheter eller sitt eget beteende..vet inte om det är bara jag som tycker att det är sjukt?!

Håller ni med mig eller vad tycker ni om denna cirkel?
Skulle den likna Sveriges?..svara då genom det du tror och anser skulle vara ett slags medium.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0