Jimmie (sångaren) kickad från DBA!


Jimmie (i mitten) kickad från Dead by April!!
Hans sambo lämnade honom i somras så han har vart ganska så deprimerad nu på senaste och det kan man ju förstå och acceptera..inte sant?!
Iaf, det tyckte inte dom andra i gruppen och kände att det påverkade hans musikkarriär och bara kickade honom..WTF?!

Han var ju fan aaallt, dom är INGET utan honom, hur fan kan dom fortsätta utan THE singer!
Fattar noll och är jävligt besviken..det var fan han som startade självaste DBA.
Universial drog sig ut ur detta, alltså ingen skiva eller nån kontrakt..IDIOTER!!!

Hoppas att dom förstår vilket jävla misstag dom har gjort och tar tillbaks honom..jävligt fucking pissed of right now..fucking annoying cocksuckers!!

Okej jag ska lugna ner mig ;P
Men faaan hur kan dom göra såhär mot mig =/
Dom var fan bäst, dom var påväg upp mot toppen, dom kunde bli världskända!!!

snyft =/

//M

Kommentarer
Postat av: tobias mga

synd att saffa är bortrest, han hade älskat detta inlägg :)

<3 sebbe

2008-09-12 @ 20:51:01
Postat av: dre

annoying*

2008-09-12 @ 20:52:18
Postat av: elof

Du vet ju inte hela historien bakom heller, tror inte de skulle kicka sin sångare bara sådär utan en bra anledning.

2008-09-12 @ 22:20:15
Postat av: M

WTF!!!

vafan skrev jag enoying för HAHAHAHAHHA

det var inte meningen, shit va slarvigt..aja jag ska nog ha lite mer tålamod nästa gång jag skriver.

2008-09-12 @ 23:22:21
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: M

Vet inte hela men det här fick jag höra från min kompis Johan som fick höra dom här exakta orden från Jimmie..han har han på msn.

2008-09-12 @ 23:22:58
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: Budda

Lika bra fan, kollar du på deras live spelningar på youtube låter hans röst crap, gnällig och klen..



Sebbe tanka "A day of Tomorrow" istället, du kmr älska dom.. :)

2008-09-13 @ 00:05:45
Postat av: M

käften, han är bäst!

men han kommer inte att sluta med sin karriär iaf, kommer säkert hitta nåt annat band =)

ska göra det ;)

2008-09-13 @ 00:21:32
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: Johan

Aa det är sjukt tkr man. Men ska iaf vänta o se tills DBA lägger upp infon på sin hemsida och se va det säger. Vad jag hört är det möjligt att Pontus tar över sången och att Jimmie S kommer starta upp nya egna projekt.

2008-09-13 @ 00:25:31
Postat av: Nican, nicia@

Jadu sebastian .. du har alltid varit lika charmig.

Man vänjer sig ju vid dina utbrott lite då och då .. / lillasyster (:

2008-09-13 @ 00:25:31
URL: http://funicia.blogg.se/
Postat av: Nican, nicia@

Jadu sebastian .. du har alltid varit lika charmig.

Man vänjer sig ju vid dina utbrott lite då och då .. / lillasyster (:

2008-09-13 @ 00:25:48
URL: http://funicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0