Patrik 1,5

Jaha, då är man hemma igen..en fredag såhär tidigt.
Hmmm..undrar hur längesen det var sen jag bara kom hem såhär tidigt en fredag?! Kan man tänka sig, jag bryter isen...

Jag var iaf med min bror och min mor och såg på Patrik 1,5 på bio i Kista.
Filmen hade sin charm och var riktigt bra och rolig =)
Den var jävligt stark eftersom det hela handlade om djupa saker, tex. Familj, relationer, kärlek, vänskap, accepterande, barn osv.

Patrik 1,5

Man lärde sig en hel del och jag blev fan riktigt fascsinerad över hur både Torkel Petterson och Gustav Skarsgård klarar av att kunna spela så jävla bra =/
Dom  var ju homosexuella i filmen och visst, en puss kan man hantera men att dom råhånglade som fan ibland och typ vilt jävla förspel och hela partajet...fattar inte hur dom bär sig åt att kunna hantera den balansen vid inspelningarna.

Jävligt bra skådespel kan man väl säga, helt jävla otroligt och dom har vunnit min röst till en Oscar, shit dom är ju fan värda guld och gör en toppen film.

Se den och njut av dess herlighet, budskapet och humorn =)

Hade lite svårt ibland vid vissa scener men det är inte så att jag har nåt emot homosexualitet men om jag ser deras närhet till varandra eller att dom bara pussas, kramas eller vad som helst...ibland klarar jag inte av det, det känns inte okej på ett sätt.

Vet inte exakt varför men jag kan inte ens acceptera om en kille skulle pussa mig på kinden, för skojs skull.
Klarar inte av sånt, får typ utbrott eller nåt.
Inte så att jag är osäker utan det är någon slags temperament och avsky när sånt händer.

Filmen var iaf inspirerande på många andra sätt.

Se den! =)
Ni lär inte ångra er...lovar!

Betyg: 5/5

//M 


Kommentarer
Postat av: dre

fascinerad*

2008-09-13 @ 14:28:57
Postat av: tobias mga

härlighet*

2008-09-14 @ 12:03:04
Postat av: M

VAFAN ÄR DET MED MIG...herlighet??????

2008-09-14 @ 16:49:26
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: dre

You have been infected with KEff

2008-09-14 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0