Kvällen avslutas med ett sista knytnävslag!

Fan vad moget då!!
Förstår bara inte på såna männiksor som vill folk illa och njuter av att bara skada andra, kan inte dra någon paralell över vad som hör ihop med det. =/

Jag och min polare Bashar hade verkligen jätte trevligt hos O'learys i Kista då vi kollade på matchen, åt god mat samt snacka om gamla minnen och lite allt möjligt =)

Senare fick jag ett meddelande av Johanna att dom skulle till Toxic och jag var ju fan galet taggad, det brukar ju vara bäst på onsdagar...så jag drog dit iaf och hade jätte kul med massa innebandy polare, samma lag vettu =) 
Senare var man tvungen att gå lite tidigare eftersom vissa hade druckit för mycket ;P

Sen så var det inte lika mycket drag som det brukar vara...men som sagt så var det iaf en trevlig kväll och lyckad ;D
Men det roliga var inte slut än utan det kom förbi ett stort gäng med killar, kanske 25-års åldern och ville ju bara en sak och det är ju som sagt bråk.

Dom sa något till nån av min kompisar och då reagerade dom åt det, det blev tjafs och saken blev bara värre.
Jag såg hur det kunde ha slutat så jag hoppade in och tog bort mina kompisar och sa att vi skulle dra därifrån och ville bara gå bort från problemet.

MEN NEJ!!!
Man får plötsligt ett slag rakt på ögat, en rejäl smäll och jag blev genast vimsig och kände att jag var nära på att svimma.
Tog mina grabbar och bara gick därifrån..kändes inte så skönt men ändå inte så jätte allvarligt.
Grabbarna ville att jag skulle in till akuten men jag tyckte inte att det var nödvändigt...jag meddelade min brorsa vad som hade hänt och att jag skulle ta bussen hem men han insisterade och kom med sin kompisar med bilen och hämtade upp mig för att sedan åka in till akuten.

När jag väl kommer fram så kändes det som att det kanske var nödigt att åka in, slaget tog ganska hårt på mig och det gjorde ont som fan!!
Befann mig där på en säng ända fram tills nu på morgonen..inge kul säger jag bara!!

Nu har jag världens jävla blåtira och ont som fan i nacken, har typ en bula där lr nåt...
Förstår faktist inte meningen med att det finns folk som är inte nöjda med det dom har i livet och tar bara en helt jävla fel väg, dom sårar människor när dom är som mest sårbarast, dom skadar dom ordentligt för att själv känna sin egen rädsla för livet, dom vill bara skada så jävla mycket som man själv är inombords..helt jävla splittrade!!

Jag tycker verkligen synd om dom, känner att dom är nog dom allra fegaste människorna på denna planet, dom förtjänar fan inte ens att äga en kropp, själen verkar ju inte ens finnas där och kroppen används för att såra andra...vad är det för jävla mening med att dom lever bland oss?!
Borde dom inte lära sig eller förstå innerbörden av deras sjuka handlingar...someday, they will understand...I hope!

//M

Kommentarer
Postat av: dre

du skulle dratt en danskskalle och en rallarsving

2008-09-25 @ 16:14:12
Postat av: movemi

thats what i call a real fun night!

2008-09-25 @ 16:14:19
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: dre

dansk skalle*

2008-09-25 @ 16:14:28
Postat av: tobias mga

synd att saffa inte varit där, han hade tittat på alla så hade de dött!

2008-09-25 @ 17:12:04
Postat av: Michaela

läskigt ;/

2008-09-25 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0