You don't mess with the Zohan



Såg på filmen tidigare idag och tyckte väl att den var rolig men kanske inte en alltför skön komedi..visst vissa klipp garva man lite åt men inget som kommer att sitta kvar i tankarna och upprepas om och om igen med ett litet gott skratt.
Utan filmen var inte bra nog för att vara en bra komedifilm som går på bio.

Skulle nog känna mig lite besviken om jag hade betalat för att se den.
Vafan har hänt med alla bra komedier, har inte sett nån rolig på sistone..måste nog hitta en skön film och bara njuta, bara om jag nu hittar den.

Betyg: 3/5 den var ju iaf rolig och filmen höll hyfsad kvalité.

//M


Kommentarer
Postat av: saffa

varför ska du ha så fel? denna film var till skillnad från alla skit filmer du ser bra. JAJAJJA det är din blogg skriv vad du vill men att du tycker prison break är en bra serie sen så säger du att denna film är dålig. jag blir sur.

2008-09-08 @ 22:17:56
Postat av: M

du har rätt att ge åsikter..jag tyckte inte att den var så jätte bra och jag gillar prison break.

Inget fel med ditt tyckande.

2008-09-08 @ 22:54:06
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0