Sånt är livet...

Nu är jag hemma och fyfan vilken usel dag igen på jobbet asså jag fattar inte bara varför jag har sån otur på eftermiddagen?! Fram tills 12 alltså lunch så fixade jag 3 st som alla andra och var i hög fart men efter lunch så fick jag knappt några svar och dom flesta svaren så blev det ett nej tack efter 10 sek..dom som man kunde iaf prata med och försöka sälja in på, dom var antingen för rädda eller för upptagna..jag hade nästan dubbelt så mycket ringda samtal än alla andra i teamet och dom andra hade typ dubbelt så många färdiga samtal vilket betyder Ja/Nej..OTUR!!!!

Men fan imorn är det bara halvdag så jag packar fan redan nu för Göteborg då jag sticker på en gång efter jobbet men klara sig utan lunch fram tills 1 kan bli svårt men då får jag bara äta nåt emellan på rasten eller nåt.
Ska ta fram lite käk och kolla på Prison Break nu, jävla drag det kommer bli här utanför då Aik spelar mot Helsingborg, jag själv som är Djurgårdare fastän det är dåliga tider nu hoppas bara på vinst mot Halmstad borta men den mest intressanta matchen är ju Manchester United - Arsenal vilket är en av dom största matcherna i fotbollen..den går ju på viasat men får fan försöka hitta nåt ställe och kolla på den, måste säkert ha bokat redan så jag tror att det är redan försent men dom bästa matcherna brukas oftast vara när det är andra omgången då allt är avgörande :D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0