Misslyckat!

Haallåå!! Tyvärr så blev allt misslyckat med håret när jag skulle lbi Johnny Bravo inför skivan, hårsprayen var ju inte ett dugg bra och allt blev bara grönt istället så det var ju inte så lyckat men resten var ju helt okej då jag hade blåa jeans, tajt svart t-shirt och solbrillor men tyvärr så blev det ingen bild. Annars så var skivan rätt så tråkig, inte så bra lokal och man vart ju trött i dom där solbrillorna då allt var mörkt och jag var ju oxå jävligt trött sen innan då jag inte har sovit så mycket och det var rätt så tröttsamt på jobbet så jag åkte hem runt 1-tiden eller rättare sagt blev utskickad eftersom jag sov typ vissa stunder hahha :D

Men det blir nog mer lyckat på fredag då jag ska på en annan skiva!

//M

Kommentarer
Postat av: Stolp 1337,living the dreeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaam, ska fritera mor din, inte kuuuuuuul, intee kulllll osv.

GALEN RUNKBULLE PÅ FREDAG!

2009-04-02 @ 01:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0