BÄSTA KRYSSNINGEN EVER!!

Nuu är jag tillbaks från paradiset eller rättare sagt fantasivärlden då jag spenderar mitt liv åt alkoholen och mina kära vänner, bästa sättet att fira påsken faktiskt =) Eller om man bara säger rent utav så har jag kommit hem från kryssningen som var egentligen igår men jag festade direkt efter och sen så var man hemma runt 3-tiden så det har vart  svårt att skriva mitt under allt. Kan väl säga att denna kryssningen var den absolut bästa då den innehöll allt som en kryssning ska vara, rätt grupp av människor och då menar jag riktiga festtyper!! Lite synd att Max inte var med, saknade den största partyprinsen faktiskt haha...han åkte skidor istället med sin familj och den jäveln har gett mig fel nummer till Asp oxå, fick fan nummer till en tjejkompis till honom och det vart lite roligt eftersom hon sa att hon visste vem jag var genom min blogg som Max hade besökt hemma hos henne eller rättare sagt sa att han MÅSTE gå in på min blogg hahaha han är lite besatt ;)

Det vart dans, kareoke, drickande, kaosa, spänning och allt bra med festande!! Det var rätt så mycket folk och massor av ungdomar lite överallt men det som är så jävla bäst med kryssning är ju alla historier man har, alla små händelser som gör livet så mycket bättre med alla roliga stunder och alla jävla pinsamheter som kryper upp på en, alltid kul! ;D
Markis var ju riktigt jävla packad då han typ formade taket lite hur han ville genom att banka sin öl och lämna massa spår, förstörde massa taklampor och var bara allmänt helt fuckad!! ;D hahaha fett kul, han kunde knappt stå på sina egna ben och han var ju rätt så sliten dagen efter , han var fan den som var mest VÄCK!!
Sen så hade man ju lite fans på dansbandsgolvet då jag hade en nån jävla kille som var lite mongo och följde efter mig hela tiden, ville typ ha mig och han var ju fett läskig medan Alex hade ju nån jävla mongobrud som räckte ut handen mot honom men blev nekad varje gång hahah synd :D Alex ägde iaf på dansgolvet, så jävla skön och det mest klockrenaste av allt är ju att han köpte 2 plattor och tog med sig 1½ platta hem, lite tungt att bära?!

Det fanns iaf en mening som står för våran kryssning som alla vet om och det är ''DEN ÄR VÄCK'' hahaha lite svårt att berätta men man kan ju säga att det mesta eller dom flesta var rätt så väcka ;P
En riktigt bra kryssning och massa roliga stunder som kommer att påminnna oss länge om alla sköna underbara tider på kryssningen, I LIKE!

//M


Kommentarer
Postat av: frida

hoho thats my number! :D

2009-04-10 @ 17:32:54
URL: http://haringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0