GÖTEBORG NU PÅ FREDAG!!

Jag ska till gööööteeboooorg nu på fredag!! :D först så skulle det bli lördag men nu när jag kollade vädret så var det fan pissväder på lördagen så vi kör på freedagen istället och vem jag åker med?! jo det är min syrra Finicia och min älskling Lin joo jag vet är det är en dålig siffra 3 liksom för vi ska ju till liseberg och då blir det svårt när man ska åka massa grejer men det löser sig fan..först var det ju tänkt att det skulle bara bli jag och min syrra men jag vill ju ha lite semester med Lin oxå så hon får göra allt bättre =) vi är där i typ 2 dagar men bara en natt så vi jag ska boka hotellet typ imorn för det fanns bara 3 rum kvar så det känns lite bråttom iaf...

Grand Hotel Opera, Göteborg - hotell Photo Grand Hotel Opera 4-star hotell

Jävligt najs hotell och dom har fan HAMAM/TURKISK BAD =D reeeena lyxen säger jag bara, checka in och njut bara =)
en natt med vi 3 personer en natt kommer gå på 1575 kr så vi har en dubbelsäng och en extrasäng.
Kommer nog ta ledigt från jobbet för vi åker ju på fredagen och jag behöver lite mer semester faktiskt, hade bara i 1 vecka tidigare och det är ingenting om man inte har tagit semester sen jag började jobba.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0