I have a plan.

Nu är jag hemma från träningen eller jag var ju det för kanske 30 min sen men var nog lite seg för att börja skriva här på bloggen så snabbt som möjligt, är rätt så trött efter det tuffa helgen och nu träning igen liksom och vet ni vad?! det ska bli träning imorn oxå på mooorgonen alltså måste jag bara duscha snabbt nu och sen sooova för jag ska köra styrka och det blir nog bröst och triceps eller aa vi får väl se. Efter det så kommer jag vara kvar på jobbet lite längre eftersom det är någon workshop som det heter där och då blir det massa teamwork och bajs, helt onödigt men man får extra betalt och sen efter det så ska jag träffa Naelia =) Hon åker ju nu snart till Bolivia och kommer vara där fram tills jul så jag måste ju träffa henne innan hon åker, ska ska nog dra till Café 60 efter jobbet och fika lite snacka skit och massa annat ha kul helt enkelt :D Jaa vad mer hände idag då..jo juste glömde fan säga att jag tog mitt personliga rekord och sålde hela 16st men det känns inte som  värsta vinsten eftersom materialet är bara för lätt alltså knappt någon utmaning så därför blev jag inte helt taggad precis och Max sålde hela 20 st eller det kanske blev bara 19 men det är bara helt sjukt..han satsade hårt han. Men aja ska nog lägga mig nu och vila inför morgondagen.

Det är ju lönedag imorn fast det kommer jag utnyttja på torsdag då jag ska shoppa lite ;D men mer om det kommer senare..SOV GOTT!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Sebastian! Hur går det för dig? Känns det bättre på jobbet?

2009-08-25 @ 00:52:24
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0