Nytt företag, ny kavaj!

Varför är jag så sent uppe kan jag väl berätta här för er..egentligen så borde jag ju sova vid den här tiden men jag har faktiskt tagit ledigt imorn för att skriva mitt CV och personlig brev samt att jag ska till företaget Investerum som kan vara mitt nya jobb för att fixa en intervju eller vadsomhelst. Har försökt att ringa dom men inget svar så därför går jag dit istället och skickar all dokumentation innan sen kommer jag vara väldigt stilig med skjorta slips jeans och kavaj som jag tänker köpa redan imorn innan jag drar dit. Dom har lite klädpolicy och jag vill att dom ska ta mig seriöst. Efter att jag har skrivit klart allt så kommer jag att visa er alla hur allt ser ut så att ni får bedöma om det var bra eller dåligt eller om det skulle vara något jag skulle förbättra..alltid bra med feedback och speciellt från er som kan ge massa hård kritik och det gillar jag ;D Annars har det vart väl en rätt så tröttsam dag på jobbet då motivation av att sälja där är typ borta men jag säljer ju bra som vanligt men har inget direkt glöd kvar för jag pallar helt enkelt inte. Efter jobbet så hade jag ju träning och det gick ju rätt så bra, köpte nya inneskor till innebandy för mina tidigare är rätt så slitna så det behövs!

 999:-

Glömde även att nämna att jag har faktiskt köpt en ny klubba och ett märke jag aldrig haft förr är faktiskt samling men den är jävligt skön och lite annorlunda, man kan säga rena motsatsen till vanliga curles.

 1199:-

Men aja ska sova nu mer kommer imorn angående CVet och allt samt hur det gick sen med jobbet.

CYA!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0