NYTT SÄLJREKORD!!

JAAAPP YOU HEARD ME, A NEEEEW RECORD!! Det känns bra jag är bra eller jag är fan bäst! ;D sålde hela 14st försäkringar på Cardif som innebär ett kontoskydd som fungerar som en extra ekonomisk trygghet ifall man skulle hamna i en obekväm situation tex. bli sjukskriven eller arbetslös och då får man in en extra inkomst för att klara av såna svåra situationer för att klara av sina betalningar på sitt kreditkort och inte få massa skulder eller betalningsanmärkningar..det låter väl bra för endast 60kr i månaden?! orkar inte gå igenom ersättningsnivåerna men det projektet kör jag just nu och rekordet innan var på 13 st som 2 st hade och nu kom jag och bara ägde alla, den som sålde nästbäst idag fick liksom bara 8st så lite överlägsen får man ju vara =) En rejäl bonus kan jag väl säga och ett steg närmre det stora Cardif-priset då den som har sålt mest vinner den stora tävlingen men priset vet jag inte eller ingen vet vad det är, något stort hoppas jag på...jag leder iaf nu med 2 st före Max på jobbet men han har en dag till att jobba in mer än mig så jag får helt enkelt sälja lite mer under dom dagarna jag har kvar och det är typ 3-4 dagar kvar av själva kampanjen så det är väldigt tajt!!


Hård kamp mellan mig och Max helt enkelt, let the game begin!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0