Ovanligt mycket dans?!

Japp det var ju fan utgång i lördags och det var oxå jävligt najs då man var ca 15 pers eller nej vi blev ju fler och fler sen men vi kom in som 17 eller 18 har jag för mig och sen så ramlade det in massa folk och sen så kände man vissa som var där redan och den här gången så var vi inomhus..det regnade så antagligen därför och vi har ju alltid vart utomhus men fan det var ju kul då med ;D Vi beställde lite paket som vanligt och oj vad man spenderade pengar på både mig och lins drinkar haha men aja det var värt det. Det blev ovanligt mycket dans från dom flestas sida fastän det var skitmusik eller bara hooouse som jag verkligen hatar men jag vet inte vad som hände egentligen det kändes som om det var bra stämning och då var det bara att dansa haha :D
sen så hämtade pappa ju oss så det var skönt med att få skjuts hem och då käkade vi fan middag när vi kom hem runt 4 eller nåt muuuuuuuums!!

nej nu måste jag fan sooova kolla på klockan lixom men aja ni som vill se bilderna från utgången så är det bara att klicka HÄR

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0