The Bridge, still Toxic for me!

Det var en vääldigt mysig helg kan jag väl bara tillägga direkt här! Kan väl börja med att berätta lite om i fredags då vi var med jobbet efter arbetstid, vi var på en restaurang vid odenplan och käkade drack och jaa hade det trevligt helt enkelt. Kändes lite surt att jag inte blev månadens säljare igen vilket är den 4e gången nån blev det och då jag har även förtjänat det hela men aa det är ju en anledning till att jag drar därifrån, UPPSKATTNING!! Behöver utvecklas och ha nya utmaningar samtidigt som jag tjänar bara mer på det hela. Vi drog senare på kvällen ut till The Bridge som hade premiär fast inte med jobbet utan jag och lin åkte med tvillingarna Daniel och Kim, Denise, Philip, Viktor, Kalle, Sinika och Mira. Vi var ju där för att fira Queenie fastän det inte blev så mycket firande med henne utan mest festande för oss själva. Det hela började rätt så irriterande när alla vi stog på listan när typ nästan hälften fick betala inträde för att dom hade valt bort massa från listan för att det var så mycket killar tydligen men idioterna kan fan inte ens göra det ordentligt om dom vill ha bort killar utan dom tog ju även bort tjejer så dom failade ändå och oj vad folk brann!! Annars hade vi kul från början då vi dansade och så men det mesta var sig likt med dålig musik och för mycket folk så mycket har inte ändrats men aa man får göra kvällen bra helt enkelt och det är så jag gör det. Det blir nog inte dit igen iaf men aa måste leta vidare tror jag...Kan väl avsluta med en väldigt jobbig grej och det var fan påvägen hem när taxin kostade 440kr från centralen hem till pappa i skälby. Snacka om att chaffisen hustla oss när vi var fulla och halvsov ;P

Fina bilder blev det iaf ;D





//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0