Allt kul om Alanya-resan!!

Såååja nu är jag lite mindre upptagen och kan väl säga att resan var fan bäääst asså jäävlar vad vi festade och kul hade vi heeela tiden!! Det tog lite tid tills vi kom till hotellet, vi flög från Arlanda 16.50 jag och Max medan dom andra åkte 17.20 och vi var vid hotellet vid 1 på natten medan dom andra kom en halvtimme innan, jävla buss som var fett seg så att vi som åkte innan kom dit efter men aja...när vi hade kommit hem så började vi förbereda oss men vi drack en massa innan, vi drack i Arlanda 2 bira och sen massa Gin&Tonic på flyget samt öl på bussen påväg till Alanya så jaa vi var väl rätt så packade hahah ;D Det var najs, vi drog in till stan fast bara jag och Max för dom andra hade redan åkt in och vi var lite splittrade från början men vi dansade en del och drack och det var kul men slutade rätt så tidigt så när vi var på väg hem för att ta en taxi så blev det lite bråk med ett gäng galna turkar...dom ville sno våran taxi men vi sket i dom och hoppa in fast det hela slutade med att jag fick en högersving mitt på högra ögonbrynet och fick ett jack eftersom jag provocerade äckelturken haha och jag började blöda som fan men var bara glad och märkte knappt nåt så jag sov till slut på en blodig kudde =) men det var iaf första natten...


Resten av dagarna så var vi alla tillsammans och blev värsta polarna, jag är bra kompis med Niklas och halvt med resten men med tiden när vi var där nere så kändes det att man har vart kompisar sen flera år tillbaks och det kändes riktigt skönt, speciellt för Max som kände knappt nån där ;P Dagen började med att vi vaknade upp med lite baksmälla och gick ner till den stora poolen, stekte lite i 40graders värme och sen spelade lite vattenbasket kasnke lite volleyboll och sen så drog vi alla och käkade på samma restaurang breve hotellet så vi fick lite rabatt efter några gånger. Som vanligt så var turkarna på skitmycket och ropar till oss varje gång man går förbi deras restaurang men våran favorit var vid hotellet och deras turkiska pizza var ju fan klockren!! Efter det så chillade vi för det mesta, badade lite och senare mot kvällen så började vi förkröka med massa lekar och sånt, sen så var det dags att dra in till stan som kosta 50kr för 6 pers så det var rätt så billigt. Vi drog till ett förställe som hette Casablanca och där var vi typ alltid, vi blev typ kända där och fick alltid ett bord för vi dricker ju typ massor och rökte massa vattenpipa. VI hade det typ bäst och alla älskade oss, kvällarna var helt underbara och vi hade så kul med vårt gäng, interna skämt och folk som däcka tidigt speciellt jag som typ lyckades däcka flest gånger på hotellet men men vad ska man göra det är ju som sagt semester.

Vi åt faktiskt inte så mycket för man gör så mycket annat att man inte tänker på att få i sig nåt lite då och då, en kväll så käkade jag bara 2st kebab och bara vid ett tillfälle, dom var inte så stora heller och det var nog allt jag åt så den kvällen kan ni förstå hur det gick sen när man fyllde magen med massa sprit sen haha oj det var inte så kul det. Jag slösade till slut 4500 kr där nere och det är inte så jättemkt på en vecka precis utan det är lagom tycker jag =) hotellet var riktigt bra och han som ägde det hela var rätt så skön vi brukade spela vattenbasket med honom men han var riktigt jävla sur på mig en natt då vi tog upp tjejer eller emma och hennes kompis alexandra som vi känner upp på rummet asså...bodde ju inte där och det går emot lagen, dom är rätt så stränga när det gäller sånt så dom var inte glada men vi blev kompisar efter allt spelande senare i poolen ;D Jag brukar inte få så mycket minnesluckor på fyllan men jag hade fan det nästan varenda natt jag var där så hårt körde jag iaf garanterat haha...det var typ jag och max som triggade alla att festa varenda dag och köra riktigt hårt annars så skulle de flesta chilla för det mesta eller kanske inte lika mycket festande skulle det bli kan jag tänka mig men vi smittade av oss så det ordnade sig och dom var glada över att dom hade massa tjejer på hotellet som max fixade såklart så det fick dom att bli bara mer och mer taggade.

Mer vet jag inte vad jag kan säga, kommer inte på så mycket mer just nu fastän man vill säga så mycket om det hela men jag kommer lägga lite fina bilder här på bloggen och resten finns ju såklart på facebook som alla har nog säkert. Det kommer vara roliga, stekiga, fula, söta, festliga m.m. det blir maaassor av bilder jag tror nog jag har 500 bilder men alla kommer inte läggas ut precis, vissa var bara lite otydliga men jag skäms inte alls för dom som är tydliga så mer underhållning för er kan man ju säga. Har inte heller hunnit skriva så mycket sen jag kom hem för att den främsta orsaken var att jag ville vara med min älskling så mycket, saknat henne så jävla mycket under hela resan men det märktes inte utan jag höll mig och var inte något deprimerad under fylllan haha som jag brukade bli förut. Behövde vila oxå en del från resan, magen krånglade oxå lite efter all turkisk mat som fuckar en och det gjorde det för alla tror jag.
Jag köpte hem massa Efes alltså deras öl och mina allra favorit 7.5 % extra strong, den gör mig glad kan jag väl säga ;D



Resten av gänget är där nu och jag fick ett sms av Niklas idag faktiskt, dom hade blivit mordhotade av 2 st och hans kompisar som jobbar på hotellet igår. Fan va läskigt men ändå helt sjukt asså, vad kan dom ha gjort för att irritera dom sååå mycket..har inte fått svar än varför det hände men vi får väl se om man skickar nåt tillbaks eller när dom kommer hem på onsdag. Om jag får mer info så berättar jag iaf. Nu vet jag faktiskt inte vad mer jag ska säga, kommer nog bara skriva ner om jag kommer på nåt kul efteråt haha men hoppas ni tyckte att det var underhållande att läsa om min fina resa i Turkiet..ni kommer bli lite gladare av alla bilder iaf, trooo mig!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0