Year One

glömde säga att vi såg på bio igår jag Lin alltså och vi träffade även min kusin och hans fästmö Natalie som jag har känt sen lååångt tillbaks genom min brorsa så väldigt bekanta så vi satt breve dom, dom hade bättre platser ;) Vi såg på Year One och dne var ju klart rolig, allt som har med Jack Black och göra är ju bara en självklarhet med hans humor så om man gillar ironi så blir du garanterad nöjd med filmen =) Lin däremot har inte exakt samma humor som jag så den var lite annorlunda för henne tror jag, Michael Cera är ju en av huvudrollerna oxå och ni alla som har sett Superbad och Juno borde veta vem det är, han är nog den sorgligaste människan jag vet om när det gäller filmer haha så jävla klockren!!

Betyg: 4/5 //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0