Där försvinner min ledighet...

Nu sitter man på bussen påväg hem från matchen mot Helsingorg. Skriver från min mini-pc och det är fan svårt att skriva med dom här mini tangeterna haha..försöker mitt bästa iaf. Vi förlorade med 9-0 men resultatet visar inte det verkliga tycker jag och säkert alla andra som spelade. Jag var i första linan faktiskt och det kändes bra men skulle ha satt ett mål iaf, hade typ 3-4 bra lägen men bra avslut  var det och målvakten var duktig men jag måste ju alltid ha högre uppsatta mål som vanligt. Helt okej insats tycker jag men jag ska sätta dit bollen i mål på onsdag 30e december då v möter Sirius borta.

Jag kan väl oxå tillägga att jag inte kommer få så mycket sömn eftersom kl. 7.00 imorgon ska jag bli upphämtad i Sumpan. Innebandyresan fortsätter mot Uppsala, Storvreta cup väntar och jag kommer hem den 29e så ni förstår säkert vid det här lagret att jag har fullt upp under min ledighet men men, livet kan vara hårt ibland.

Nu ska jag försöka sova en stund. Seee yaa tomooorrow!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0