Med i Sveriges Tio i Topp på företaget förra månaden!!



Som ni ser så kom jag 8:a av alla kontor i Sverige på nyteckningar när det gäller Telia Mobilt bredband. Detta var min andra månad som jag jobbade och se hur jag har lyckats, därför vet jag att jag kommer att tillhöra toppen inom kort och tjäna en massa. Denna månad så har jag ju ett mål som jag ska nå och det ser ni lite längre ner som jag har ringat in.

MÅL:
Tjäna minst 20 000 kr i provision och nyteckna minst 30 st mobila bredband med mikrodator. Då vinner jag en ASUS mikrodator och dom är faktiskt riktigt bra =)

//M


Kommentarer
Postat av: amanda

GLOBEN PÅ FREDAG, SKA PÅ IDOLFINALEN!!!!!! ;D LÄS ALLT HÄR --> http://thelifebyamanda.blogg.se

2009-12-05 @ 13:57:17
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad planerar du egentligen att göra i framtiden? Plugga vidare? Jobba på tele-sales-firma hela livet?



Sälja mobila bredband via telefon hela livet är ju ingen hit..

2009-12-05 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0