IKVÄLL HURRAR VI ALLA 22ST FÖR MIG MED BUFFÉ!!!

WOOOHOO, en bra start på dagen då jag sov uuuuut verkligen och drog till jobbet och började redan kl. 12 så det var perfekt!! Jobbade fram tills 3 då det var hemgångsmål igen och endast postpaid så det var rätt så enkelt och jävligt bra! ;D Nu är det bara taggning inför middagen då jag har bokat bord på KING TAN, alla ska nog ta en buffé som endast kostar 119 kr där..fett najs! ;D
Vi kommer bli 22 st med mig dåra så vi är ju ett stort jävla gäng =) Ni kanske undrar varför vi gör det här, kan väl säga att jag fyller år imorn fast vi firar det idag istället bara för att det är en lördag och då är det alltid fest!!
Men vet inte direkt om jag vill ut efteråt, vill ju såklart dricka och vara lite rolig men utgång gör så att allt blir bara sämst...precis som alla andra senaste gångerna jag har vart ute. Finns inga bra ställen nuföriden i tråkiga Sverige ;P



Men skitsamma, jag ska käka mig full och dricka mig full så jag lär vara överlycklig hela dagen!
Asså vi kommer vara 22 personer, jäääävlar vad vi är många asså =D Snacka om att vi kommer att synas mest och höras mest i hela restaurangen! Nu jävlar kör vi hårt allihopa!!

Kan väl skriva en lista där alla namn inkluderas för kvällens restaurang besök =)

LISTAN

1.Max
2.Stefan
3.Jesper
4.Mimmi
5.Johanna
6.Viktor
7.Danne
8.Cimmy
9.Elin J
10.Olle
11.Naelia
12.Elin
13.Sinika
14.Lisa
15.Mira
16.Jessica
17.Malin
18.André
19.Tobias
20.Adde
21.Matilda
22.JAG

NU JÄVLAR SMÄLLER DET!!! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: movemi

vi va ju bara 20 st.. vilka var det som inte kom?

waaaaayeee Mimmi, Johanna och Naelia hade bästa kvällen

you suckers!

bläääh

2009-03-04 @ 21:00:29
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0