Känner du dig nere?! STÄDA RUMMET! ;D

KLAAAAAAR!! ;D
Nu har jag städat hela mitt rum, dammat av hela lägenheten så nu får jag unna mig med lite mys framför datan då jag först hade tänkt att betala lite räkningar, USCH!! inte kul att betala räkningar, speciellt nu när jag betalar det mesta till mamma för hyran här hemma ;P
Men som sagt, pengarna öser bara in så det är inga problem och jag ska faktiskt kolla på 2 avsnitt av Heroes, SÅ JÄVLA NAJS!! Har ju glömt bort att ladda ner + vart lite upptagen med annat samt att jag har vilat för det mesta den här veckan eftersom jag har vart sjuk och är det fortfarande..mycket som händer i mitt liv just nu ;P



Nu när mitt rum är så ren och städat så blir man alltid lite gladare, det påverkar faktiskt jättemycket så jag råder er alla när ni känner er ganska så nere och har ett ostädat rum vilket man oftast har så ta er tid och röj upp lite med att slänga gamla saker, damma av lite och gör så allt ser så snyggt ut som möjligt. Det kommer att hjälpa dig enormt faktiskt, det kan jag lova! ;D



Nu är det dags för mina myspys sysselsättningar!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0