MVG på att förlora dyrbara saker!!!

FYFAN VA TUR JAG HAR, asså ärligt talat jag måste verkligen vara världens lyckligaste människa ;D
speciellt när det gäller att tappa bort dyrbara grejer och SPECIELLT när man nyss har köpt dom, japp det var ju 2 mp3 som jag hade köpt asså inte samtidigt men aja, 2 veckor hade jag dom vid olika tillfällen och den första blev stulen medan den andra blev oxå stulen..jäävlar vilket sammanträffande =O
Sen så har vi ju min kära mobil som blev snodd på tåget från några äckliga somalieungar när jag log och sov helt däckad efter en högkonsumerat alkhol-kväll kan vi kalla det.

I förrigår så köpte jag ett SL-kort eller jag fick ju ett terminskort av André JIPPIE!! sen så köpte jag terminskort+ då jag behövde bara tillägga 620kr och ajg använde den 2 ggr, första gången på ditresan alltså in till jakan och tillbaksresan hem och sen HEJDÅ KORTET!!!
vad kommer all otur ifrån och varför jagar den mig som FAN!! Blir bara så jävla irriterad på alla äckliga utgifter som är så patetiska och ironiska, vet inte mer vad jag ska säga men imorn så ska jag köpa en ny så det blir 1250 kr för hela jävla fucking kortet!!

DÖDA MIG!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0