Myyyspys..eller?!

Heeeeemma och vilken dag jag har haft, fyfa nvad jag älskar fredagar!! ;D
Solen visar sig fastän temperaturen är så låg och ligger på minusgrader men det spelar fan ingen roll, bara man har lite sol och det är ljust på dagen så blir man automatiskt jäätte glad!! eller det blir jag iaf, vet inte om ni blir det men det påverkar humöret till en stor del tycker jag.
Jaa annars då, har ju jobbat fram tills 3 eller tidigare eftersom vi hade hemgångsmål och det var att vi skulle sälja 26 st men jag sålde 28 st bara för att vara lite duktig och fick gå tidigast av alla!! Eller Evin blev ju klar oxå fast hon körde inte samma projekt men hon var iaf duktig hon med =)
Nu när man tänker på saken så har den här veckan gått jäävligt snabbt asså, shit det är ju redan fredag och det har jag fan längtat till sen i måndags, speciellt för att vi alltid drar till Matboden och käkar buffén där och bäst av allt så är det alltid paj till efterrätt..idag var det min favorit, RABARBERPAJ!!! ;D

Nu ska jag vila magen lite för att sedan dra till gymmet och träna mage och axlar, gjorde aldrig det igår pga lathet ;P
Men vad ska man göra ikväll förresten?! Har inga planer direkt men har lovat mamma iaf att inte dricka under hela helgen, eller jag har mest lovat mig själv men samtidigt så ville mamma att jag skulle hålla det löftet så det blir dubbeltrubbel om jag inte håller löftet!!
Har lust med nån filmkväll iaf, det blir ju lite mysigt men då vill man ju mest ha nån tjej att kela med och det är ganska så svårt att få tag på i nuläget eftersom det är sportlov för vissa andra och då väljer dom alkohol och party istället för att mysa med lite film..SYND DÄR!! ;D
Äh vi får väl se hur allt blir då, tänker inte vara hemma iaf!! Klarar inte av att bara sitta hemma och inte göra nånting, inte min grej!

Men nu pallar jag inte skriva nån mer så åter till mitt vilande...CIAO!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0