Old times...

Alltid kul att kolla på gamla bilder på alla kompisar samt hur mna själv såg ut för några år sne och hur mycket man fick stå ut med det ;P Sen så är det alltid kul att lägga upp någon rolig bild som alla får kommentera lite vilt på facebook!! WHAHHAH..lite elak får man väl vara.

Kan väl säga att jag vaknade runt 8 idag för att förbereda mig att åka till Henke och sen så åkte vi ända till Kungsängen för att spela bortamatch, dom var riktigt kassa och vi vann med 8-1.
Enkel match för oss juniorer och skönt att ta en enkel vinst när vi var typ 7 utespelare så det blev inte så många byten.
4 poäng av både mig och Henke, klart bäst och Henke snurrade upp hela laget jue, alltid kul! ;D

Kan väl lägga upp en klockren bild på vad som definerar old times...


Där fick man även med dom flesta och så tuffa som vi var så drack vi lite och hade galet party i rissne vid plaskis...själv så hade jag med mig Godmorgon juice med vodka i, MUMS!! ;D
BTW hade jag kommit från Bulgarien så det är orsaken för att jag är så brun medan alla andra är så kritvita!!

Nej nu ska jag kila ner till Solna centrum..BYE!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0