SONIC SYNDICATE ÄGDE!!!!!

SÅ JÄVLA BÄST!!!
Sonic ägde som faaaaaan ;D Dom hade verkligen med alla bra låtar dom har och det var precis som jag hade tänkt mig + det var såå jävla bra drag och faan va galna moshpits det blev!!
Det var bara såå synd att Dead by April blev intällda IGEN, först på metaltown och igår på Klubben..IRRITERANDE!!
Aja det var iaf najs och det var verkligen en galen metal hardcore! =)

Nu ska jag städa mitt rum och sen så blir det gym då jag ska köra bröst och triceps, mitt schema bland annat så idag blir det:

Pass 3 1 Set82,5 kgx 6  2 Set87,5 kgx 5  2 Set92,5 kgx 4

Därefter hade jag tänkt att dra till kista centrum och köpa ett par jeans eller nåt, lite sugen på att handla lite kläder ;D
Måste bara fråga någon som vill följa med =)

//M

Kommentarer
Postat av: dre

DBA är rut(t)inerade.

2009-02-08 @ 17:03:27
Postat av: Anonym

haha fan vi ägde moshen sebbe :D

2009-02-10 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0