Such a beautiful day!!

En helt underbar dag!! Det började med att jag gick upp 6 på morgonen för att dra vidare till gymmet och det gick skit bra, körde ett hårt crosstrainer-pass och kände mig nöjd över min instats!
Började att jobba på det fantastiska materialet som jag tog rekord på igår och kände för att ta det lugnt istället men ändå sälja mycket för provisionen, hade en helt underbar förmiddag då jag slog rekordet från 8-12 med att göra 35 sälj istället för igår då jag sålde 30 men var inte lika effektiv efter lunch då det inte var så mycket svar men lyckades iaf slå det förra rekordet och gjorde totalt 62 sälj från 8-17 =)
Fyyyfan vad jag kommer att hoppa av lycka då min lönespecifikation kommer och när pengarna överförs till mitt konto, får ju dubbellön pga förra månadens lön som jag får in samt den fasta lönen! ;D

Efter jobbet så åkte jag hem, åt lite samtidigt då jag kollade på nya avsnittet från Heroes som var väl heelt okej och sedan iväg igen till pappas jobb då vi kom överrens att vi skulle träna ihop på gymmet där borta =)
Jag körde bröst och triceps, ganska så intensivt medan pappa körde lite allt möjligt eftersom han inte kör lika många träningspass varje vecka..men det var iaf kul och vi bestämde för att vi skulle göra det lite oftare, fader och son på gymmet! ;D

Men då måste vi ju även få med min brorsa för han behöver faktiskt lite motivation för att träna och börja äta rätt, vi kan typ köra söndagar då man är ledig så det är bara kul när vi 3 män lyfter lite vikter ;P

Nu ska jag kolla lite vidare på säsong 2 av OC och sedan hoppa in i sängen och få lite sömn!
GOD NATT!!

//M


Kommentarer
Postat av: dre

Lägg upp en bild på din lönespec. sen. Du måste ju få rätt mycket

2009-02-19 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0