THE GRUDGE 3 (2009)



ASSÅ FYYFAN VA ÄCKLIG!!!
1an och 2an är dom enda filmerna då jag har blivit riktigt rädd, det är dom enda skräckisarna jag har verkligen pissat på mig när jag såg dom asså dom är såååå jävla äckliga och nu kommer en tredje helt plötsligt, asså jag kommer fan dö helt seriöst!!
Kommer ihåg när jag såg 1an då jag var hos pappa i rissne, satt vid datorn jätte nära skärmen och hade rätt så högt ljud HEEELT SJÄLV och klockan var typ 11 på kvällen, jag skrek ingenting men jag DOG INOMBORDS!!
Andra filmen var på bio och då var man typ längst fram och var tvungen att kolla upp och var jätte nära jävla äckel grudge och fyyyfan vad rädd jag var asså jag gäspar på alla andra skräckisarna, hoppas bara den här är även en riktig rysare för då måste jag fan kolla på den i helgen!! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: elof

vafan ska de göra en trea för... ja vågade inte se på asiatisk porr ett halvår efter ja såg tvåan

2009-02-04 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0