BRUDAR BRUDAR BRUDAR...OCH TITANIC!! ;D

Nu är man äntligen hemma och fyfan va den här helgen har gått snabbt asså, som Micke säger ''det var ju fredag för nån dag sen'' haha vilken lustikurre ;P Nejmen det var fan kul igår, vart jävligt glad, taggad, ledsen, arg, besviken, full och massa mer och det är vad man ska vara under Alla hjärtans dag som jag hatar btw!!

Det var najs musik men fan vad dom bytte låtar hela tiden och fan va arg jag blev när dom hoppa över typ dom allra bästa låtarna..aja det var mycket dans ändå och helvette vad jag drack asså, var ju värsta svampen och inget hände..helt sjukt asså!! ;D
Det var ju mycket intressant som hände igår ju, kan berätta lite för er =)
Mira gjorde sin debut på krogen då vi besökte Sandra's eller vad det nu hette, puben bredvid och det var rätt så kul men inte lika kul för mig som bra bjöd på som alltid med massa shots och drinkar men jag tog iaf en läckerbit, nämligen redbulljäger!! MUMS!!!



Jessica är klart redo för krogen och för att klubba hårt på dansgolvet, hon bevisade att hon kan verkligen skaka på rumpan och var klart godkänt men behöver akta sig för farliga människor som dansar förjääävligt dåligt, som om dom vore pensionärer eller liknande...

Alla var tvungna och ta på min rumpa som alltid, som dom alltid gör och sen så fick jag in massa sjuka sms såsom ''Jag har sex'' säger inte från vem men från ingen jävla stans så dyker det där smset upp..HHAHA!! ;D
Bikke gör sin grej genom att avsluta det snyggt och då menar jag att trasha hela jävla stället!! NAAJS BIKKE!!
Men festen var inte slut än utan det var AFTER men inte i stan, däremot i Västra skogen hemma hos Pernilla då Jag, Max, KB, Micke, Sabina och Pernilla sov och alla fick fan varsin sovplats! ;D
Om jag ska sova nånstans så är det ju klart att jag ska ha sängen men det vart lite Gifta-par-bråkar-om-sängen samtal mellan mig och Sabina och den andra skulle ta soffan men Pernilla löste allt genom att skicka dit Max till soffan och jag och Sabina fick nöja med att sova bredvid varandra och kolla på film vilket ingen gjorde för att alla bara däckade i minsta lilla sekund! Ville dock se på Titanic som jag tjatade igenom hela natten av någon anledning men det blev inget så man vart lite ledsen...sånt är livet!! Jajuste glömde fan bort att säga det absolut klockrenaste på hela kvällen och det var fan när låten ''Alla gillar brudar'' kom fram, asså ett stort gäng med bara massa brudar skreeeek av typ kåthet bah ''ALLA GILLAR BRUDAR..BRUDAR BRUDAR BRUDAR, ALLA GILLAR BRUDAR...BRUDAR BRUDAR BRUDAR'' hahaha asså det är ju fan killar som gillar brudar men det vart ju ombytta roller och tror du inte jag fick dne där låten i huvet eller, Max oxå! ;P Jävla beroende låt men fuck det!! Nu är det dags för mig att chilla galet och kolla lite på O.C =)

CYYYAA!!

//M

Kommentarer
Postat av: Princess Puppan sparkle

HAHAHA så jävla skön, lite kul hade vi ändå ;)

2009-02-15 @ 21:43:41
Postat av: NAAJS BIKKE!!

min grej, det var väll lite o ta i?

2009-02-17 @ 09:01:43
Postat av: hoppande groda

många killar som tog på röven xd

2009-02-18 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0