TACK MAMMA! <3

Nu känns allt såå mycket bättre!! Har för det första redit ut allt med Mimmi och allt som hände för nån vecka sen då jag gjorde ganska så mycket fel och bad helt enkelt om ursäkt, samtidigt som det blev lite missförstånd men vi redde ut allt iaf så det är lugnt nu. Men det hela är inte slut än bara för att jag var dum nog och inte förlåt Johanna nåt, jag har fan glömt bort att det var inte bara mimmi så drabbades av det som hände utan Johanna var ju oxå där och blev besviken på mig, så jag ska försöka ta itu med det imorn, hoppas bara allt blir bra!

Men det är iaf skönt att jag har fått ut en hel del kring mina problem och jag ger det hela ett stort tack till min egen kära moder som hjälpte till med att lyssna på mina problem, råda mig på vad jag ska göra, hur jag ska göra och hur hon oxå har upplevt likadant i sin ålder. Vi är i princip rätt så lika eller nästan identiska när det gäller beteende, tankegång och handlingar så vi förstår varandra rätt så bra. Jag fick väldigt mycket vägledning, tröst och stöttande så nu känner jag mig lite friare från alla mina problem och mer koll på vart mitt fokus ska befinna sig någonstans!

TACK SÅ HIMLA MYCKET MAMMA, JAG ÄLSKAR DIG! <3


Bilden från min student då jag är med min maami och paapi i bakgrunden =)

Nu är jag helt enkelt såååå mycket gladare! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: saffa

kul att din mamma ställer upp för dig nu

2009-02-17 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0