Ett litet motionspass runt kl. 5 på morgonen skadar aldrig!

Fan va trevligt det var igår då, lite bråk, lite fest, lite dans och massa mer ;D
I Jakan så dyker det alltid upp massor roliga festigheter och Max som var så jävla sur hela tiden, vet inte om han hade druckit för mycket eller om han tänkte så mycket på när vi retade honom lite lätt på puben om att han liknade gubben som flashade hela tiden med sin jävla tändare ;P

Han var oxå lite ledsen på dansgolvet då han bara stog och glodde för det mesta och när en tjej som dök upp vid flera tillfällen och ville dansa med honom så stog han bara still och såg arg ut hahaha så jag dansade lite med henne och det var lite skoj...hon ville verkligen ha honom bara för att han inte sa ett skit till henne och sket i henne totalt..hur fungerar tjejer ibland?!! =/

Aja, vi hade det trevligt och speciellt när vi skulle hem då man var tvungen att springa från Haga norra hem dåra eftersom bussen var så jävla seg och gjorde så att jag missade 515 som skulle ta mig hem enkelt på några minuter men nix, lite motion skadar aldrig ;P

Men nu har man iaf festat 2 dagar i rad så nu vill mna inte festa på ett tag, måste leva nykter också..shit vad man låter som en alkis haha nejmen vad ska man göra då, kanske någon filmkväll eller?!
Hade en liten tanke att kanske ha en O.C kväll här hos mig eller något åt det hållet men vi får väl se vad som dyker upp härnäst =)



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0