Life is what you make it!

Kärleken är alltid viktig och det jag har märkt nu är att tjejer klagar en hel del om att det inte finns så många bra killar och det mesta är bara rent skit men sen när man möter någon bra kille som har allt det man önskar sig eller iaf det mesta så blir man så jävla rädd och tveksam över sitt beslut genom att avvakta bara och visa sin osäkerhet istället för att möta utmaningen känna sig redo att gå vidare med livet, lämna allt gammalt skit åt sidan och börja ge sig an på det nya och bättre..varför ska man sitta och vara kvar med tankarna kring sina ex och allt dåligt som har hänt med sitt liv, varför väljer man att vara deprimerad och kan bara inte leva vidare?!
När du får chansen då en bra kille dyker upp, kasta inte iväg den eftersom det kan ta tid innan den lilla chansen dyker upp igen och det kommer att jaga dig med all ångest som kommer att dyka upp i dina tankar...

Visst, det tar tid ibland att gå vidare från gamla känslor som har säkert legat där ett tag men för att komma upp på fötterna igen så behövs det en lite push, känslor tar kål på oss alla och därför så borde alla förstå att processen av att gå vidare går mycket snabbare om man verkligen vill det..din vilja genom saker och ting för mycket skillnad.

Jag ville inte från början gå vidare från att må så jäävla dåligt och fick hela tiden psykiska nedgångar, när jag äntligen förstod mig på vad jag gjorde och vad jag borde egentligen göra så började jag även förstå mig på livet.
Ibland är man så jävla blind att man inte ser verkligheten, du ser bara det du vill se och allt annat känns bara meningslöst.
Nu är det fan nytt år, nu är det dags för alla att rycka upp sig och börja bevisa för oss och andra hur bra livet kan vara.

Life is what you make it - den meningen borde alla tänka på, det är du som väljer hur du ska leva och det är du som som kan ändra på allt om du bara vill!!!

Nu jävlar ska detta bli ett jävligt bra år för oss alla!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0