Linkin Park - Road To Revolution Live At Milton Keynes 2008

Godfucking jävla morgon allihop ;D Sitter och dricker mitt kaffe här samtidigt som jag lyssnar på något helt underbart, världens bästa band!!! LINKIN PARK! ;D
Tror det var förra helgen då jag var hos pappa den där fredagen och inte gjorde ett skit, satt typ och kollade på tv och kolla lite på mtv då jag såg att Linkin Park dök upp och det var live och det var fanimej det bästa jag nånsin har sett!!
Linkin Park - Road To Revolution Live At Milton Keynes 2008, det kan fan inte bli bättre asså dom spelade seriöst alla bästa låtarna och fyyfan vad det var drag, shit vad mycket folk asså och jag skulle fan betala tusenlappar för att vara där, seriöst det där är ju bara något jag måste göra innan jag dör, gå på en Linkin Park konsert i USA och speciellt på sommaren då det är meeer drag än ever!!

här får ni introt på konserten:



Nej nu har jag druckit upp mitt kaffe och det där dags för att dra till gymmet och köra stepmaskin 60 min! ;D
CIAO!!!

//M

Kommentarer
Postat av: tobias m-ga

är det något nytt att linkin park är bästa bandet genom tiderna eller? har du redan glömt konserten?

2009-01-25 @ 23:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0