NU BLIR JAG FAST ANSTÄLLD!!! ;D

WIIIIIIIIIEEE nu är allt klart för min fasta anställning på jobbet ;D
Jag behöver bara skriva på alla antställningspappren imorn och sen så är allt klart!! FINITO!!
Tjatade som fan på min coach eller han är som en chef om att fixa anställingsavtalet så fort som möjligt eftersom jag vill bli fast anställd innan febrauri månad börjar juuu och jag lyckades med all tjat och pressande, sååå glaaad! =D

Nu kommer jag få högre lön, gymkort och massa andra förmåner som tex. sjuklön och semesterersättning osv.
Allt känns så jävla mycket bättre nu när man har ett fast jobb samt att det är en jävla bra merit eftersom vårt företag är fan en av världens bästa säljpartner och vi växer och växer faktiskt =)
Kommer säkert pröva på massa andra projekt än bara Telenor, det mest lockande är ju att sälja försäkringar och om jag skulle börja på det och lyckas så blir det en grym merit, man kan ju bli så mycket efter det. Man får ju en utbildning som håller i 2v och är värd runt 40 000 - 50 000 kr för fasiken så det är ju asnajs projekt ;D

Aja, nu jävlar ska jag sälja som fan och bevisa att jag är den absolut bästa på Telenor (vilket jag är) ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0