Tröttnat på klubblivet!

Lusten att dra ut och klubba börjar man verkligen tröttna på, alla är iaf detsamma och det blir aldrig riktigt lyckat..det finns ju inte så många bra klubbar nu för tiden och man gör bara av med massa pengar för nästan inget.
Samma visa åter igen och man kommer hem runt 4 på natten och sover till 2-3 tiden på dagen, istället för att göra detta varenda helg så är det även bra med lite omväxling..jag har verkligen kommit till den nivån då jag verkligen tröttnar på att dra ut när det är inget speciellt tillfälle.

Kommer som jag har även lovat att dra ner på drickandet, spara på pengarna och hoppas som fan på att jag kommer in på högskolan =)
Saknar fan alla sköna hemmafester, dom är mycket roligare faktiskt ;P

Nej nu ska jag först in till Hornstull för att Viktor ska hämta ut sin plånbok som han tappade igår på klubben Ace och sen drar vi och Danne vidare in till stan för att se på bio..vet inte vilken film det blir men det får vi se ;)

CIAO!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0