Vila i frid morfar =/

Fick nyss reda på att min morfar dog igår =/
Ingen rolig nyhet precis men jag fick inte ens chansen att lära känna honom..har bara ett enda minne från honom då vi träffades för några år sen då min kusin blev döpt i kyrkan.
Vi pratade inte så mycket men har inga fler minnen från honom och jag visste att han vart sjuk och så men inte såhär sjuk =/

Aja, hoppas han har det bra där uppe, känns nästan tomt inombords just nu eftersom jag hann inte ens lära känna honom. Vet typ inget om honom, har ingen aning om vad han heter ens.
Verkar som om mamma ville inte att vi skulle lära känna honom, mycket är mitt fel också.
Jag kunde ha ställt frågor om honom, vilja lära känna honom osv. Jag tog inte initiativet utan jag bara struntade i det.

Vila i frid morfar! =/

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0