World Class Klubb Total kort på köpet! ;D

Helt jävla meningslös träning, nästan onödigt att man gick dit! =/ det är ju fan mer kvalité på juniorträningarna än vad det var idag på herrträningen, nu börjar det verkligen kännas som en flytt tillbaks till Järfälla IBK är helt klart tills nästa säsong börjar..tänkt på det ett tag och det känns faktiskt som ett rätt val av mig att göra.
Behöver lite omväxling och det skulle bidra mycket för min innebandykarriär, starta på nytt liksom och utvecklas mer för jag invecklas bara i Duvbo just nu vid tilfället!!

Bänkpressen gick iaf riktigt bra idag, asså haha jag är ju bara så förvirrande ibland att jag la för mycket på bänken när jag skulle köra 3:e set och jag märkte fan ingenting och gjorde så många reps som jag skulle göra..allt handlar om psyket! ;D

Nu när jag blir fast anställd på jobbet så kommer jag få det där World Class Klubb Total , asså att jag får träna på alla worldclass gym i hela sverige, värd runt 5000:- typ =)
Då kommer jag att köra lite kardioträning på morgonen 3ggr i veckan där vid jobbet eftersom det finns ju ett worldclass gym där i samma byggnad så blir det perfekt innan jag börjar jobbet ;D



Aja, nu är det läggdags!

//M

Kommentarer
Postat av: språkpolisen

invecklas är inte motsatsen till utvecklas.

2009-01-28 @ 00:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0