Big success!

Oj oj oj bästa kvällen var fan igår, en av dom bästa utgångarna kan jag väl säga tillomed top3 och det är inte alltid man har jävligt kul här i Sverige precis men allt var fan perfekt ;D
Allt började med en fin och riktigt god middag som bestod av kött med potatisgratäng och majskolvar, mumsigt värre!
Men fan vad jag drack i början, hade ju med mig 7,5% öl men bara 2 st och 2st tuber som innehöll vodka med smak fast bara 10,5% 40 cl av sånt men det räckte såklart inte..jag drack lite öl från några, tog 2 shots 8cl vodka och jäger och sen så vart jag lite dragen, vi åkte in till stan och faan va kul det var på tåget hahaha alla hatade oss och speciellt tjejerna som var framför oss, jävla tjat om ett samtal eller nåt men aja vi sjöng och körde hårt helt enkelt!
När vi kom dit till Royal Garden så hade vi redan fixat bord och då kändes det lite VIP när jag var ansvarig oxå och vi var ju 13 pers i början så vi fick skitbra platser med stora soffor så man kunde få plats med lite fler och det blev vi ju oxå, vi var uppe i 30 st kan jag nog chansa på..lite olika grupper här och var så det var najs =) Köpte in massa dricka och jag betalade typ 200kr totalt men fick skitmycket vet inte direkt varför men aja, full blev jag iaf och ganska så rejält ;D en perfekt fylla kanske?! det var bara ett sånt ös där, vi var så många man kände typ alla där, tog typ över hela stället eller nåt fastän det var rätt så litet. En kväll att se tillbaks till i ett långt tag kan jag nog tro och jag tror oxå att många håller med mig angående det =)




//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0